onsdag 21 december 2011

Lite smått

och gott som jag gjort till Kristinas Scrapbooking, men inte hunnit visa här än. Det första är ett julkort som jag gjorde medans jag väntade på att maten skulle bli uppvärmd. Det tog nog bara 15 minuter och det måste vara någon form av rekord för annars brukar det ta minst 3 - 4 dagar för mig att göra ett kort. :-)


Mera om kortet finns hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/julkort-pa-15-minuter/.
Det andra jag gjort är en enkel liten juldekoration att hänga någonstans eller att använda som tag till ett paket.



Mer att läsa om denna finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/juldekoration/.

Igår upptäckte jag att jag missat att göra julkot till två personer så nu måste jag kila iväg och lite snabbt knåpa ihop något. Imorgon är ju sista dagen att skicka iväg dem. Men ni får ha det så jättebra och tusen tack för era snälla och rara kommentarer, de värmer så!!!
Kramar
Rosemarie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!