söndag 13 januari 2013

Grattistag

Vilken underbar dag det har varit idag! Det var så länge sedan solen visade sig senast, men idag har den strålat hela dagen och jag har kännt mig så mycket gladare. :-) Glad är jag också för att ikväll kommer maken hem med barnvagnen som vi köpt... gissa om det ska bli spännande att få klämma och känna på den. :-)
Igår visade jag hos Rox Stamps en tag som jag gjort med underbart material från butiken. Det finns bland annat jättefin spets i butiken som jag skulle kunna använda hur mycket som helst av. :-) Lite av den spetsen finns också på tagen. Mera om den finns i Rox-bloggen: http://www.roxstamps.blogspot.se/2013/01/grattistag.html#comment-form

 
What a wonderful day it has been today! It's so long ago we could see the sun, but today it has shone all day long and I have felt so much happier. :-) I'm also very happy beacuse tonight my husband will come home with the baby carriage that we have bought ... it will be so exciting!! :-)
Yesterday, I showed in the Rox Stamps blog a tag I made with wonderful material from the store. They have some marvelous lace in the store and I have used a little of my favoritelace on this tag
. You can read moore about it here: http://www.roxstamps.blogspot.se/2013/01/grattistag.html#comment-form
 
Ha det så gott!!!
Kram
Rosemarie

4 kommentarer:

  1. Beautifull tag full of wonderfull details !!!

    Greetings
    Maria

    SvaraRadera
  2. Oh, wie schön.
    Ein ganz wunderschönes Tag mit den Blumen.


    Herzliche Grüße
    Sophie

    SvaraRadera
  3. Das Tag gefällt mir sehr gut, Rosemarie, es ist mit den hübschen Blumen ganz wunderbar dekoriert.

    SvaraRadera
  4. Underbara varma färger på en riktigt snygg tag!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!