lördag 16 februari 2013

Födelsedagskort med Pion

Hejsan!

Idag visar jag hos Kristinas Scrapbooking ett romantiskt födelsedagskort med papper från Pion Design.


Alla papper är från serien "Till Mor" och jag passade på att använda blomsterdiesen från Tim Holtz, som jag fick i julklapp. :-)
Flera bilder och mer om kortet finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/fodelsedagskort-med-pion/.

Today I show at Kristina's Scrapbooking a romantic birthday card with papers from Pion Design.
All paper is from the series " Till Mor" and I took the opportunity to use the flowergarland-die from Tim Holtz, that I got for Christmas. :-) More photos and more about the card is to be found here: http://kristinasscrapbookingblogg.se/fodelsedagskort-med-pion/.


Ha en trevlig helg!!!
Kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Wow - så lekkert! Jeg likte virkelig de fine blomstene og de nydelige papirene :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  2. What a lovely and romantic card did you create dear RoseMarie, I love it and I really love all the beautiful details!!

    Greetings
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Rosemarie!
    Som du vet har jag ju haft en bloggsvacka ett tag, men nu har jag läst/tittat ikapp lite i din blogg och fått massor av pyssel-energi!!! Härligt! Jag måste bara iväg en sväng till jobbet på förmiddagen idag, men sen räknar jag med en hel eftermiddag i pysselrummet.

    Hoppas att allt är bra med dig, maken och lilla bebben (och kaninerna förstås). Misstänker att du kommer att börja göra fler lay-outer när bebben kommit till världen :-)

    Många kramar!
    Outi

    SvaraRadera
  4. Oh, mein Gott, Rosemarie...
    mir fehlen die Worte bei dieser schönen traumhaften Vintage-Karte.
    Die Details sind so fein gearbeitet, der Schmetterling mit der silbernen Kante...
    Wunder-wunderschön.

    SvaraRadera
  5. Eine traumhaft schöne Karte, liebe Rosemarie!
    Alles Liebe für dich.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!