måndag 24 juni 2013

Lite smått och gott

Hej och hallo!

Sommar, sol och massor av värme, livet är härligt just nu! Ännu härligare ska det bli när vi köpt en paviljong till altanen så lillen och jag kan sitta ute trotts sol och mygg. :-)
Sedan lillen föddes har det tyvärr varit lite stillsamt här i bloggen. Största delen av dagen går åt till att sitta och amma samt drömma om framtida scrapprojekt ;-). Idag visar jag därför ett gäng alster jag gjort och visat hos Kristinas tidigare, men inte hunit visa här:


LO med lillen, gjord med papper från Best Creation.


LO med maken och mig. Även här med papper från Best Creation.


Mer Best Creation, denna gång ett litet kort.


Slutligen ett litet "djunelkort".

Ha det så gott!!!!!!!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Vilka fina och söta alster du har gjort!
    /Elisabet

    SvaraRadera
  2. Vilken kavalkad av fina alster! Jättekul att titta igenom allihop. Hoppas ni får en riktigt härlig sommar tillsammans, hela lilla familjen :-)

    Kramar, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!