tisdag 23 juli 2013

Blå

Hej igen!

Sakta men säkert håller jag på och avverkar tack-korten som ska skickas till alla som med så mycket omtanke och glädje välkomnade Leo. Passar också på att delta i Wild Orchids utmaning med temat "Blues and/or Purples", så det blev ett kort i blåa och gråa nyanser. :-)


Papprena är från Maja Design, Vintage Summer-kollektionen och bilden är från Pion Design.


Blommorna är från Wild Orchid och det breda organzabandet fyndade jag i en tygaffär i Enköping.

 
Själva hälsningen får skrivas på en tag som göms bakom bilden på framsidan av kortet, för på insidan dekorerade jag helt med foton.
 

 
 
Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på fotona på kortet, ljuset var helt galet när jag skulle fotografera så det blev uselt hur jag än gjorde. :-(
 
Stor kram
Rosemarie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!