fredag 3 januari 2014

Tre hjärtan

God dagens!

Näää, alltså... nu skulle det vara riktigt trevligt med lite snö och sol. Det är så mörkt och tråkigt just nu. I morse när jag klev upp och drog upp rullgardinerna var det lika mörkt ute som inne och man blir ju så trött av det. Det kanske behövs en snödans... istället för regndans... undrar dock hur en sådan skulle se ut? :-)
Det är bara att muntra upp sig med scrappiga tankar och planera kommande alster istället. :-) Jag börjar dock med att återblicka på sådant som jag visat hos Kristinas, men inte här än, som t ex dessa tre hjärtformade tags:



Tagsen är gjorda med dies från Nellie Snellen och papper från Maja Design. Ett kul sätt att använda spillbitar.


Textstämplarna kommer från ROX Stamps.

 
Ha det så gott!!!
Kram
Rosemarie


1 kommentar:

  1. Ljuvliga hjärtan! Tack för tipset om att använda spillbitar till sånt. Min spillbitslåda svämmar över :-)
    Önskar dig en fin fortsättning på det nya året.
    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!