onsdag 27 april 2016

Tack-tag

Hejsan!

En tack-tag blev till härom kvällen:


Jag ville prova ett par nya dies jag köpt, det är de som jag gjort själva tagen med och så hade jag lust att göra något i lite murrigare färger än de som jag annars pysslat med den senaste tiden.


Mycket jute blev det och så embossade jag på både papper, pistiller och blommor med grovt guldpulver.
Jag satte 3D-kuddar mellan de olika lagren av papper och dekorerade också med lite blad och swirlar.

Med denna tag skulle jag vilja delta i dessa utmaningar:

Card and scrap: Udfordring 116 tag / use tags ♥

Scrappegarasjen: Oppgave 23 - bruk dies

Ha en trevlig kväll!
Kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert tag! Takk for at du deltar på utfordringen hos Card and Scrap. DT Veronique

    SvaraRadera
  2. Stilig, digger at du har klart å fått det så mørkt, men så lekkert!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvaraRadera
  3. Wow!! Veldig lekker!!
    Takk for at du deltar hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!