söndag 5 februari 2012

Kärlekskort

Till lördagens inlägg hos Kristinas Scrapbooking blev det ett lite enklare kort i kärlekens tema. Rött och svart blev huvudfärgerna...gillar verkligen svart :-). Till kortet använde jag spets från en gammal topp som passade bättre till scrappande än till att ha på sig :-).


Mera om kortet finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/karlekskort/

Nästa vecka kommer att bli väldigt händelserik hos Kristinas Scrapbooking. :-) Inte mindre är fyra!!! nya DT- tjejer kommer att börja!!! Det ska bli jättekul och spännande att se vad de skapar för inspirerande alster. Det betyder också att det blir en bloggdag mindre för oss andra så i fortsättningen gör jag mina inlägg bara på lördagarna. Som sagt en mycket händelserik tid väntar hos Kristinas framöver!

Ha nu en riktigt bra söndag!
Kram
Rosemarie

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble med den svarte blonden og det røde og hvite som kontrast! Aldeles nydelig :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  2. Så läcker färgkombination du har valt. Rött och svart ser så tufft ut. Måste förstås prova det också:) Jag har nog fastnat i rosa och vintage, så det är bra att få lite nya idéer här hos dig.
    Sköt om dig!
    Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!