onsdag 1 februari 2012

Skickar vidare

Nu äntligen kan jag besöka och kommentera på bloggar igen... undrar om det var min haverande dator som gjorde att det inte gick alla gånger förut för med makens dator är det inga som helst problem...hmmm... I alla fall så hade jag ju fått en award från Elisabet och den måste ju skickas vidare. 5 personer med inspirerande bloggar som har mindre än 200 följare. Egentligen skulle jag vilja ge denna award till alla bloggar som jag besöker, men vissa har den redan och så får jag väl ibland hålla mig till reglerna ;-) så de 5 är:


Jorunn, enda en scrappedame




Tack för de fina och inspirerande alster ni gör!!!

Stor kram!
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Å, så kjekt å hørre at du liker det du ser i bloggen min :)
    Og eg synes jo det er kjekt å kikke innom din blogg og sjå på kreativiteten din :)

    SvaraRadera
  2. Å, snille deg! Tusen takk for awarden! Det varmer alltid i hjertet å vite at noen liker det man lager :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  3. Tack! Så snällt av dig!!! Jag har inte haft ro att gå på bloggrunda på några dagar, så det blev en riktig överraskning när jag väl tittade in här:)
    Kramar Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!