torsdag 24 mars 2016

För 3 år sedan...

på natten mellan påskafton och påskdagen kom det finaste påskägget jag någonsin fått :-) Min älskade lille Leo.


Jag gjorde en liten layout för att fira 3-års dagen med det enda fotot som vi har på honom från sjukhuset när han var helt nyfödd. Passande nog så pekade han dessutom finger åt världen :-)


Papper av okänt märke tillsammans med wellpapp, spets, halvpärlor, blommor, fjädrar m.m.


Texten säger: "Med rätt attityd från första stund".


Kronan i silver från Korthobby målade jag vit med lite gesso.


Med denna LO skulle jag vilja delta i följande utmaningar:

Korthobby - " Alt er lov + metall fra Korthobby.no"    (Kronan)

Hjerteboden - Mars utfordring - bruk fjær

Papirplaneten - Utfordring #4 Baby, barn, dåp

Sketchy colors - Sketchy Colors #268

Card and scrap - blonder

Ha en trevlig skärtorsdag!
Kram
Rosemarie

7 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig kort :)
    klem, Synnøve

    SvaraRadera
  2. Nydelig ! Takk for at du er med i utfordringen hos Korthobby.no !
    DT-Torill

    SvaraRadera
  3. For et nydelig kort i herlige farger! Takk for ditt fine bidrag til Korthobby sin utfordring denne måneden! God påske!
    DT-Elisabeth

    SvaraRadera
  4. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvaraRadera
  5. Nydelig LO av en nydelig gutt. Så mange flotte og delikate detaljer. takk for at du deler med oss i Sketchy Colors:)
    Monica

    SvaraRadera
  6. Åh, for en nydelig LO!
    Herlig bilde av en skjønn Leo!
    Og gult er jo perfekt tatt i betraktning tiden han er født på.
    Takk for at du deltar hos Hjerteboden!

    Kari

    SvaraRadera
  7. Så vakker layout og bilde ♥
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! :) DT Tindaloo

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!