onsdag 23 februari 2011

Spillbitar

Tänk va mycket spillbitar man kan samla på sig när man håller på med scrappandet. Jag försöker hela tiden att använda påbörjade papper till olika saker så det inte ska bli en massa spillbitar som ligger och samlar damm, men likväl är just denna hög med spillbitar alltid välfylld.
Idag samlade jag ihop mindre spillbitar av julpappper och gjorde ett litet julkort:


Alla papper är från Maja deisgn och stämpeln är från Magnolia. Jag fick knåpa lite för att få ihop bitarna till att se större ut än vad de är, men det gick ganska bra. Kul att de gick att använda för de är ju så otroligt fina.

1 kommentar:

  1. Så fina saker du gör! Jag hittade till dig genom Scrappaloss och har kollat runt i din blogg. ALLT är ju så vackert!!! Helt säkert kommer jag att titta in igen och tanka inspiration.

    Kram, Outi
    http://pappersgalen.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!