söndag 6 mars 2011

Ludde-LO

Söndag, sol och riktig vårvärme i solen. Äntligen går vi mot varmare årstider! Idag vill jag visa en LO jag gjort med en bild på det senaste tillskottet i vår kaninfamilj. Han heter Ludde och är en så otroligt snäll och söt liten kille. Hans förra ägare brydde sig inte om honom och det verkligen tur att vi tog hand om honom, annars hade han nog inte överlevt vintern.


Till denna LO har jag använt ett mönsterpapper med en silversvirl på och för att fortsätta på silvertemat så embossade jag bradsen och bokstäverna till titeln med silverfärgat pulver. Skira tyllblommor, metallhjärta och silvergrått satinband dekorerar.



Jag provade att embossa text på vellum och det blev väldigt fint så det kommer jag nog att göra till flera alster.
Ha en underbar söndag!



1 kommentar:

  1. En sån sötnos! Så bra att ni kunde ta hand om honom.
    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!