onsdag 16 mars 2011

Min lilla goa älskling

Idag blev jag klar med en LO som jag jobbat på de senaste dagarna. Fotot är på vår första kanin, Ior, som alltid kommer ha en speciell plats i våra hjärtan. Jag har länge velat göra en vintage-LO med detta foto, men saknade rätt inpiration tills jag såg en skiss av Brit Sviggum ( som ni kan se hos ScrappaLoss på fredag). Så här blev den:


Papper är från Maja design och så är det lite olika stämplar, blommor, spets och MASSOR av glitter. Fotot är upphöjt från bakgrunden med 3D-kuddar. Titeln är för att fotot togs strax innan Ior vandrade över till de evigt gröna ängarna vid 7 års ålder (därav klockslaget 7.00). Med denna LO vill jag delta i En liten butik i Mörrums vintagetävling.

Vill också tacka alla besökare för att ni hittar hit.
Lämna gärna en liten hälsning så kan jag återgälda besöket.
Ha det så gott!

2 kommentarer:

  1. Så fin liten Ior :-) Han förtjänar en LO, det förstår jag ju. Du har lyckats bra!

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker LO. Älskar de fina färgerna och detaljerna.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!