lördag 11 juni 2011

Lilla jag och min familj

Idag tänkte jag visa en LO som jag gjorde till Kristinas Scrapbooking tidigare i vår. Fotot på LO:n är väldigt unikt för mig då det är den enda jag har på mig och mina föräldrar. Alltid var det pappa eller jag som stod bakom kameran, men det här fotot togs när vi var på besök hos släktingar i Tyskland.


Det underbara mönsterpappret kommer från Pink Paislee och dekorationen består av massor med blommor, spets och fjärilar. Fågelburen har jag dessutom målat i med Stickles Platinum så den glittrar. Vill ni se fler bilder eller undrar över materialet så kika in hos Kristinas: http://kristinasscrapbookingblogg.se/lo-med-ett-gammalt-foto/


Tänk... fotot togs våren 1985... då hade jag inte ens hunnit fylla 6 år. Tänk vad tiden flyger iväg oavsett om man har det roligt eller hemskt, det enda som i slutändan finns kvar är minnena som ekar i bakgrunden. Nåväl, tack och lov lever jag ett oändligt lyckligare liv nu, jag önskar bara att jag kunde viska det i örat på den lilla flickan på fotot.

Ha det så gott och ha en trevlig fortsättning på helgen!
Kram
Rosemarie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!