måndag 26 september 2016

Blå tag

 
Hejsan!
 
Äntligen börjar förkylningen släppa taget om oss, och framför allt lilltjejen som varit ordentligt sjuk. Jag firar det med en tag som jag gjort på natten när alla i huset sovit...utom jag :-)
 

 
  
Tagen är gjord av papper från Maja Design och stämplar från Vilda stamps. Motivet är målat med distresser. Runt alla kanter har jag lagt stickless... fast det syns nog inte så bra på bilderna.
Så har jag dekorerat med spets,blommor, blad och pärlband.
 


Med denna tag skulle jag vilja delta i följande utmaning:

Ett Trykk - tag

Ha en bra dag!
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Så søt tag du har laget! Tusen takk for at du er med på Ett Trykk's septemberutfordring :-) Lykke til! Klem fra Cathrine- DT.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!