söndag 18 september 2016

Mumsiga smultron

Hejsan!

Maja designs augusti-utmaning inspirerade mig till att scrappa en layout i min ablsoluta favoritstil: romantsikt med många lager och mycket dekorationer. Fotot togs i sommras när min son varje dag besökte trädgårdslandet för att plocka solmogna smultron. Han älskar smultron och tro det eller ej, men ännu nu i september hittar han smultron där.



Papprena kommer från Maja Designa kollektion Summertime och jag har rivit och slitit rejält på dem innan jag limmade ihop dem igen i flera lager. Jag använde också en mask tillsammans med en slags sandfärg för att få mera struktur på bakgrunden, sedan stämplade jag lite på den också med grön färg.


Jag dekorerade med olika blommor samt blad som jag gjort med olika dies. Så klippte jag också ut två små gröna fjärilar och en tag från andra Maja-papper och dekorerade med dem.

 
Texten och doilynn är gjorda med dies de med.
 
 
Med denna LO skulle jag vilja delta i följande utmaningar:
 
MB-August16
 
 

Scrappiness - #20 Sommarminnen

Ha en bra dag!
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Nydelig LO med masse herlige detaljer! Lag på lag og fargene var nydelig. Takk for at du er med i vår utfordring hos Scrappiness.
    Klem, DT Helga <3

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!