söndag 13 maj 2012

Grattiskort

I fredags knåpade jag ihop ett enkelt grattiskort med spillbitarna från två Maja Design-papper.


Stämplade runt kanterna och sydde med maskin runt kortet för att få lite fler detaljer.


Dekorerade med blommor från Wild Orchid, swirlar gjorda med en Magnoliadie och så spets som jag köpt i en butik i Enköping.


En bild på insidan av kortet.



Fjärilen stansade jag ut i två lager, ett i vitt papper och det andra lagret i vellum.

Ha en underbar söndag!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Jag älskar blommor, spets och kantstansar. Suåperfint kort, älskar helheten jättemycket! Underbar blomhörna me swirls =)
    Fin insida oxå = me like =)
    Ha en fortsatt härlig söndag!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Åååå vilket fint kort! Jätte bra gjort!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!