tisdag 30 november 2010

Stickers

Ja, det tillhör ju inte vardagen att jag skapar alster med stickers, men denna gång var det på ett DT-uppdrag från ScrappaLoss som jag fick vidga mina vyer. Håll utkik på ScrappaLoss blogg så får du mycket snart se varför.

Här är en helt nygjord LO med flera stickers. Solrosen, småblommorna och molnen är alla stickers med en filtaktig yta. Bilden är på mig när jag var liten... troligen ca 4 år... tänk att det fanns en tid då faktiskt till och med jag var söt, men det var då det!


Min dator och jag kommer inte så bra överens med varandra just nu. Den vill inte veta av minneskortet från kameran så denna LO fick jag skanna istället. Tack och lov att jag bara gör LO i storleken 20 x 20.... annars hade det blivit knepigt med skannandet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!