lördag 27 augusti 2011

Födelsedagslayout

Hejsan!

Idag är det lördag och det betyder ett nytt alster hos Krisitnas Scrapbooking. Denna gång blev det en layout med ett foto på mig dagen då jag fyllde år denna sommar.


Vi besökte Parken Zoo i Eskilstuna och då tyckte jag det var passande med en LO som innehåller magisk grönska och stadens lyktstolpe för att skapa känslan av en djurpark. För att få spetsen att inte bli så platt denna gång sydde jag en tråd på baksidan och drog ihop spetsen lite.
Svirlarna och bladen är gjorda med de underbara DooHickey diesen från Magnolia.
Flera bilder och materialbeskrivning finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/for-att-minnas-en-underbar-dag/

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
Rosemarie

4 kommentarer:

  1. Hej hopp min kära DT kompis :D
    Underbart alster som alltid :D
    kram JOhanna

    SvaraRadera
  2. Så underbar LO så mycket underbara detaljer du fått med på den.

    Kraaaaaaaaaa Anneli

    SvaraRadera
  3. hejsan svejsan..
    tack för din kommentar i min blogg :D
    Du ja tänkte höra om du visste mer exakt när kristina ska ha barn?
    tänkte om vi alla dt´s skulle skicka ett kort till dom :D
    sen har jag massa förslag på teman och annat vi kunde ha i bloggen.. vad tror du om ifall vi skulle göra några tema veckor?
    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. du kan ju maila mig..

    jojjopojjo123@hotmail.com

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!