tisdag 2 augusti 2011

Tillbaka

Hejsan!

Nu är jag tillbaka igen efter en underbar vecka uppe i Funäsdalen. Mycket vandring i fjällen blev det och ett kort besök i Norge då vi åkte till Röros. Nu är jag helt slut i kroppen och för att verkligen fira hemkomsten fick jag igår ryggskott... en ny upplevelse, som jag nog gärna hoppat över :-).

Tänkte visa en layout som jag gjorde till Kristins scrapbooking innan vi åkte på semester:


Många detaljer blev det och dessutom helt utan något i rosa, riktigt stolt över att ha lyckats göra något utan rosa :-).


Hua, jag orkar inte sitta längre pga ryggen, men om ni vill se fler bilder och läsa om materialet så finns den här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-liten-gnutta-steampunk/

Ha nu en underbar dag, själv ska jag ta det lungt och imorgon bär det av till kiropraktorn som ska rätta till ryggen.
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Det verkar inte spela någon roll vilken färg du använder, det blir visst fint jämt i alla fall:) Supersnygg LO!

    Hoppas kiropraktorn är duktig, så du slipper den värsta värken.

    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!