måndag 2 april 2012

En till altrad påse

Ja, i lördags blev det två inlägg hos Kristinas Scrapbooking och alster nummer två var även det en altrad papperspåse, fast i helt andra färger än föregående.


Även om den blev ganska påskig med fjädrarna så tänkte jag mycket på bröllop när jag gjorde den :-). Extra förtjust blev jag i det supersöta bandet med små vita blommor, som sitter upp- och nertill på påsen. Det är så fint och glittrar dessutom :-) så nästa gång jag får över lite pengar till scrappshopping så ska det inhandlas ett par meter av det bandet.
Mera om denna påse finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-till-pase/

Ha en toppen måndagkväll!!!
Kram
Rosemarie

6 kommentarer:

  1. Du er en mester til å pynte! Posen er aldeles lekker med alle blomstene og swirlene. Og båndet med blomstene var nyydelig :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  2. Den här var ännu finare än den förra tycker jag... Ändå är båda så fina! :-)

    SvaraRadera
  3. Som vanligt hittar man en massa härlig inspiration hos dig! Dina papperspåsar är otroligt fina. Tänk att det finns så många olika sätt att dekorera dem:)

    Tack för dina värmande ord om Pajas. Han har repat sig bra, så vi räknar med att han blir helt återställd. Det är något speciellt med alla dessa gosiga pälsdjur, katter, kaniner och alla andra... man fäster sig så vid dem och blir så förtvivlad om det händer något med dem. Du förstår säkert vad jag vill säga. Tack än en gång.
    Kramar
    Outi

    SvaraRadera
  4. SÅ FINT!!
    Och tänk, att man alltid kan komma på något som man behöver bland sina scrapsaker :)
    Känner igen det!

    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Hej på dig Rosemarie vännen:)

    Vilka helt underbara Påsk påskar du har gjort dom är helt ljuvliga denna och den i inlägget under:) Gillar dom massor båda två:)
    Härlig kreativitet och inspiration du bjuder på och delar med dig av :)

    Blir jätteglad att du gillade mina Påsk Ägg :) Tack snälla :)

    Vad GLAD jag blir att höra att ditt inflammerade ben börjat bli bättre det gillar jag !!! Tokigt att det ska ta sådan tid men så är det i bland det absolut viktigast är att du har blivit bättre och att det kommer bli ännu bättre längre fram !!!

    Tack snälla för din omtanke det är bra med mig :)

    Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    STORA VARMA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Så elegant!Søte bånd og lekker hjertedies.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!