söndag 15 april 2012

Kramkort

Igår var det min bloggdag hos Kristinas Scrapbooking igen och till denna gång hade jag gjort en form av trappstegskort. Ännu en gång så var det helt och hållet materialet som bestämde formen på kortet och det var väldigt länge sedan jag scrappat med denna vikning så det var kul omväxling från de vanliga 6"x6"- korten, som jag annars fastnar bland. :-)


Mera om kortet finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/kram/

Äntligen börjar mina problem med ryggen och högerbenet avta lite smått. Från att inte kunna gå, stå, sitta eller ligga kan jag nu gå, stå och ligga ner men inte sitta. Tyvärr så kan jag därför inte sitta så mycket vid datorn en tid framöver och jag saknar redan att inte kunna besöka alla underbara och inspirerande bloggar. Så om ni inte hör eller ser så mycket av mig de närmaste veckorna (Kommer i princip bara att skriva DT-inläggen + något snabbinlägg här) så beror det inte på att jag glömmt er... bara att min rygg måste få läka i lugn och ro.

En jättestor kram till er alla!!!
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Såg detta fina kort inne hos Kristinasscrapbooking igår och skrev en kommentar. Måste ju även skriva här =) Jag tycker kortet är så underbart fint och så härligt när man verkligen tar tillvara maximalt på pappret!
    Aj då, det lät inte roligt med din stackars kropp. Vad skönt att du åtminstone kan göra de andra sakerna nu då.....fast inte sitta =( Har en dotter med barnreumatism så jag vet vad smärta är.......har genom hennes uppväxt fått mycket erfarenhet på den fronten. Förra året fick hon en inflammation i svanskotan....och hade svårigheter att sitta i ett halvår. Vi löste det senare med att vi fick en sån där "sittkudde" eller vad jag ska kalla det som från arbetsterapin där det är hål i mitten så att det avlastar. Nu låter det som det mer är din rygg så jag hoppas du blir helt frisk så snart som möjligt. Fruktansvärt måste det vara att gå med ständiga smärtor.
    Krya på dig!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Låter inte så roligt.
    Hoppas att du snart är bättre.
    Underbart kort
    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!