onsdag 25 januari 2012

Födelsedagskort

Min syster fyllde år i måndags och till henne gjorde jag ett kort i lite mindre format än vad jag brukar göra.  Inte så mycket färg och det påminner lite om ett kort jag gjorde tidigare i höstas, men som sagt inte helt likt. :-)



Dies från Magnolia och blommor från Wild Orchid.


Olika typer av rosor och knoppar i samma vita nyans och i bakgrunden en textstämpel från Vilda...tror jag. 

Tyvärr så har jag (och har sett många andra också) haft problem med att besöka och kommentera här på Blogger. Jättetråkigt, men det är bara att hoppas att det löser sig snart för irriterande är det. Går ut på "Bloggrunda" var och varannan dag för att titta på alla skapelser ni gör. Tänk så mycket kreativ kraft det finns och vilka otroligt fina saker som knåpas ihop i stugorna. Det är fantastiskt!

Önskar er en trevlig onsdag!
Kram
Rosemarie

8 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du gjort. Jag älskar fjärilar så den måste jag lägga till på min shoppinglista =) Jag älskar metallhörn, blir så fint att sätta på korten och blommorna är underbara!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Wow, superläckert! Vad snyggt och stilrent med de milda tonerna och som alltid beundrar jag dina snygga blomsterarrangemang.

    Ha det gott, kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Oj oj, dette var vakkert! Utrolig lekkert med tekststempelet i bakgrunnen og den store sommerfuglen. Blomsterarrangementet er bare nyydelig :) Fine sarte farger. Virkelig lekkert!
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt =)
    Sj. har jag inte haft problem med att kommentera på blogger... =/ ... Men ofta brukar väl sådana störningar betyda att de håller på med underhåll av nåt slag..

    SvaraRadera
  5. Oj! OJ! Vilket fint kort Dina alster är så välarbetade och din blogg superfin STOR kram till dig. från en av dina nya beundrare.
    //Kristin

    SvaraRadera
  6. Men vilket otroligt fint kort du fått till! Vackert ♥
    Sitter här och tjuvkikar på alla detaljer. :-)

    SvaraRadera
  7. Ett alldeles underbart kort! Får jag gissa att din syster blev JÄTTEGLAD?!! Du lyckas få med så många passande detaljer på allt du gör, jag förstår inte riktigt hur du bär dig åt, men jättefint blir det.

    Vad är det för "väv" du har använt ovanpå den bruna wellpappen? Var får man tag på sånt? Det blev så himla snyggt!

    Kramar
    Outi

    SvaraRadera
  8. Vilken tur att jag tittade in :)
    VILKET KORT jag bara älskar det så himla underbart och i mina favorit färger bättre en så här kan det knappast bli:)
    Detaljer och allt är perfekt du är så grym på att få det till:)

    Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer:)

    Ha det bäst och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!