måndag 23 januari 2012

Snö och rosa babykort

Äntligen har det kommit lite mera snö och marken har blivit vit igen, det är så efterlängtat. Det var helt underbart igår när det snöade och jag var ute i skogen och filosoferade. När snöflingorna föll ned så tänkte jag hur magiskt det är med snö. Vatten som fryser till små mjuka iskristaller och virvlar runt i vinden innan de landar på marken i så stort antal att allt blir vitt... magiskt helt enkelt :-) .

I lördags visade jag flickversionen av babykorten hos Kristinas Scrapbooking. Jag använde samma skiss till det här kortet som pojkkortet, men rosa färger och lite andra dekorationer.


Mera om kortet och materialet finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/rosa-babykort/

Ha en bra måndag!!!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Rosemarie:)

    WOW vilket underbart vackert kort du bjuder på:) Så himla underbart och färger och detaljer smälter så fint ihop:)
    Du är mycket duktig på att få det till den saken är helt klar !!!!

    Vad du är gullig:)
    Tusen tack för ditt välkommen tillbaka:)
    Så snällt av dig och säga att du har saknat mig det värmer och uppskattas mycket ska du veta:)

    Det blev lite för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som skulle fixas och alla måsten så orkade inte med allt tyvärr:(

    Fick prioritera bort bloggen en stund för att återhämta mig och vila och få ny inspiration och ork:)
    Så du har helt rätt att det går ofta i vågor livet är upp och ned !!!

    Att känna sig sliten och kreativ uttömd känner jag mycket väl igen!!! För mig är det ett måste då att ta ett steg tillbaka och ladda om.

    Det är viktigt att vara snäll mot sig själv och ta hand om sig själv gör inte du det så är det ingen annan som gör det heller!!
    Så TA VÄL HAND OM DIG SJÄLV SNÄLLA !!!!

    Vad GLAD jag blir att du gillar mina Ljus och tändsticksaskar:)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Såå gulligt kort med många fina detaljer
    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!