måndag 9 januari 2012

Kort till svärfar

Svärfar fyllde år för ett litet tag sedan och till honom gjorde jag ett kort med papper från Pion Design. Deras papper med "manligt tema" passar perfekt för alster till en äldre man för annars tycker jag det är jätteknepigt att hitta lämpligt material till sådanna kort... kanske beror det på att jag vanligen köper papper med med mycket rosa blommor på. :-)


Det blev ett par blommor på det här kortet också :-) och till dem använde jag knappar i mitten. Ett silvergrått satinband, som jag fått av Outi (Pappersgalen) samt sifferstickers som jag embossat i silver.
Tycker bilen på det här pappret är så himla fin så det fick bli ett enkelt kort där den är i centrum.

Usch, idag är det kallt här hemma...både inne och ute... så idag får jag klippa och klistra lite extra mycket för att bli lite varm ;-) .
Ha en toppen måndag!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Oj så fint! Papiret med motivet på passer perfekt til en eldre mann. Blomstene med det blå på matchet helt eksakt til fargene i kortet :)
    Ha en fin kreativ dag, klem

    SvaraRadera
  2. Toksnyggt och välgjort kort!

    Håller med om att det kan vara trixigt att hitta lämpliga ark till män, men det du använt är ju helt perfekt.

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!